با کیفیت ترین و استاندارد ترین رینگ لایت عکاسی و میکاپ سال 2019

رینگ لایت آرایشی یک حلقه ی نور ال ای دی است که دوربین در وسط آن قرار گرفته و اطراف لنز دوربین را پوشش می دهد.

در صنعت مدلینگ و فشن،عکاسان از رینگ لایت استفاده می کنند تا با استفاده از نور کمکی و دیفیوزرها،سایه هایی که در عکس پدید می آید را کم کنند.گاهی اوقات  در شبکه های اجتماعی و یا مجله های عکاسی پرتره و مدلینگ هاله ی نوری در تصویر ویا بازتاب آن در آیینه مشاهده می کنید که در واقع این جلوه ی نوری مخصوص رینگ لایت است.

امروزه نورهای رینگ لایت به دلیل کاربرد گسترده در شبکه های اجتماعی همچون یوتیوب و اینستاگرام،بسیار محبوب شده اند.

همچنین رینگ لایت ها تجهیزاتی استاندارد و پرکاربرد برای سالت های آرایشی و میکاپ هستند که آرایشگران می توانند از آن برای گرفتن فیلم های آموزش حرفه ای میکاپ نیز استفاده نمایند.

کیت رینگ لایت ها،شامل  یک رینگ لایت و یک پایه نور و فیلترهای رنگی نور است.بعضی از کیت های رینگ لایت دارای نگهدارنده ی موبایل،آیینه و ریموت کنترل نیز می باشند.رینگ لایت هایی با قطر بزرگ تر معمولا دارای لامپ اهی کوچکتری هستند.

در این مقاله برترین،با کیفیت ترین،استاندارد ترین و محبوب ترین رینگ لایت های موجود در بازار را به شما معرفی می کنیم که موفق به کشب اعتماد مشتریان شده و اهمیت و کاربرد خودرا در ثابت کرده اند.

خرید رینگ لایت:

کمپانی YIDOBLO یکی از شرکت های بسیار معروف در کشور چین است که رینگ لایت هایی با کیفیت و قدرت نورپردازی بسیار بالایی را طراحی و تولید نموده است که به مرفی 3 عدد از آنها می پردازیم :

1-FC-480 II:

این رینگ لایت دارای 480 قطعه چراغ ال ای دی و قطر 45 سانتی متر است.قدرت چراغ های ال ای دی این رینگ لایت 96 وات است و دارای قابلیت تنظیم شدت نور و تغییر دمای رنگ نور از سفید به زرد و بالعکس است.

این رینگ لایت دارای آیینه،کیف آداپتور برق،ریموت کنترل و صفحه نمایش  LCDاست.اما مهمترین ویژگی این رینگ لایت قابلیت تغییر رنگ است. این رینگ لایت یکی از معدود رینگ لایت های موجود در بازار با قابلیت تغییر رنگ است که شامل رنگ هایی از قبیل آبی،سبز،قرمز،زرد و سفید است.لازم به ذکر است که باتری این رینگ لایت آرایشگاهی باید به صورت جداگانه تهیه شود.

2-FD480 II :

رینگ لایت FD480 II یک رینگ لایت آرایشی با 480 قطعه چراغ ال ای دی 96 وات و با قطر 45 سانتی متر است.این رینگ لایت دارای 2 عدد دیمر جهت تنظیم شدت نور و درجه ی نور ار زرد به سفید است.

این رینگ لایت قابلیت نصب باتری مخصوص را نیز دارد که باید به صورت جداگانه تهیه شود و همچنین از طریق یک آداپتور مخصوص شارژ می شود.

از اقلام موجود همراه این رینگ لایت می توان به کیف،آیینه،هولدر موبایل و اداپتور و صفحه نمایش دیجیتال اشاره کرد.لازم به ذکر است که این رینگ لایت فاقد ریموت کنترل است.

3-FE480 II:

رینگ لایت FE-480 II،سومین رینگ لایت محصول کمپانی YIDOBLO می باشد که دارای قابلیت 480 قطعه چراغ ال ای دی با قدرت 96 وات و قابلیت نصب باتری است.

باتری این رینگ لایت آرایشگاهی باید به صورت جداگانه تهیه شود اما این رینگ لایت دارای اقلام و تجهیزات جانبی همچون رریموت کنترل،صفحه نمایش LCD،هولدر موبایل،کیف و آیینه و آداپتور برق است.

دومین کمپانی معروف در بازار که رینگ لایت هایی با کیفیت نورپردازی ایده آلی را عرضه نموده است.کمپانی DOSUN است.رینگ لایت های این کمپانی این برند SY در بازار عرضه می شوند که دارای کیفیت نورپردازی و امکانات و تنوع مناسبی هستند که دو مذل از آنها را معرفی می کنیم:

1-SY3161:

رینگ لایت SY3161 از رینگ لایت های محبوب در بازار است.این رینگ لایت آرایشگاه یعنوان یک رینگ لایت ساده شناخته می شود که فاقد ریموت کنترل و صفحه نمایش است و با حداقل قیمت رینگ لایت برای افرادی که قصد انجام حداقل هزینه را دارند بسیار مناسب است.

این رینگ لایت دارای قطر حلقه ی 45 سانتی متر و 480 قعطه چراغ ال ای دی،آیینه،هولدر موبایل و کیف مخصوص حمل رینگ لایت است.باتری رینگ لایت نیز باید جداگانه تهیه شود.

2-SY 3161 II:

بعد از استقبال مشتریان از نسخه ی اول رینگ لایت SY3161،کمپانی DOSUN اقدام به تولید و عرضه ی نسخه ی دوم این رینگ لایت تحت عنوان SY3161 II کرده است.این رینگ لایت میکاپ تمامی اقلام و مشخصات فنی رینگ لایت SY3161نظیر تعداد 480 چراغ ال ای دی 96 وات،اداپتور،کیف،هولدر موبایل و آیینه را دارد اما تفاوت های آن با نسخه ی قبلی،وجود یک صفحه نمایش LCD به همراه یک ریموت کنترل از راه دور است که باعث سهولت رابط کاربری این رینگ لایت پرمصرف شده است.لازم به ذکر است که باتری این رینگ لایت باید به صورت جداگانه تهیه شود.

کمپانی LIF رینگ لایت هایی با امکاناتی ساده و در قاب های رنگی مختلف را روانه ی بازار نموده است که به بررسی این مدل رینگ لایت خواهیم پرداخت.

1-LF480 II :

رینگ لایت LF480 یک رینگ لایت بدون صفحه نمایش و بدون ریموت کنترل است.این رینگ لایت دارای دو کلوین رنگی زرد و سفید است و قابلیت تنظیم شدت نور را نیز دارد.اقلامی که همراه این رینگ لایت توزیع می شوند عبارتند از آیینه،هولدر موبایل،کیف و آداپتور برق.این رینگ لایت فاقد مکان نصب باتری می باشد.در .واقع می توان گفت که این رینگ لایت نمونه ای مشابه SY3161 است زیرا دارای  همان کیفیت نور،تعداد ال ای دی و قطر حلقه است اما دارای تفاوت های جرئی نظیر برند و عدم مکان نصب باتری است.

 

کمپانی TOLIFO در کشور چین موفق به تولید رینگ لایت هایی ایده آل برای نورپردازی مدلینگ،عکاسی و میکاپ شده است که یکی از مدل های آن در بازار موجود است.

1-TOLIFO 40B:

این رینگ لایت دارای 432 قطعه چراغ ال ای دی رینگ لایت است.همنطور که در تصویر می بینید قاب این رینگ لایت دارای رنگ بندی می باشد اما این رینگ لایت فاقد مکان مخصوص باتری می باشد.

این رینگ لایت قابلیت تنظیم دمای نور از زرد به سفید را نیز دارد و قدرت چراغ های ال ای دی این رینگ لایت 40 وات می باشد.از اقلام همراه این رینگ لایت می توان به کیف،آیینه،هولدر موبایل و آداپتور اشاره کرد.

کمپانی VILTROX که در کشور چین واقع شده است یکی از برند های معتبر تجهیزات عکاسی و فیلمبرداری نظیر مانیتور،لنز،اسپیدلایت و نورهای ثابت است.به لطف کارشناسان و متخصصان بسیار زبده،این کمپانی به تازگی موفق به رینگ لایت های با کیفیتی شده است که به معرفی ان می پردازیم :

1-VILTROX VL600T:

رینگ لایت VL-600T یک رینگ لایت با تعداد392  قطعه چراغ ال ای دی 45 وات است.این رینگ لایت با قابلیت تنظیم شدت و دمای رنگ نور از زرد به سفید و بازدهی نوری بالا یک رینگ لایت ایده آل برای عکاسی و میکاپ است و همچنین دارای ریموت کنترل و صفحه نمایش می باشد.

از دیگر قابلیت های و اقلام این رینگ لایت می توان به مکان نصب باتری،اداپتور برق،کیف و صفحه نمایش نیز اشاره کرد.

نتیجه گیری :

امروزه رینگ لایت ها در عرصه هایم ختلفی از جمله پزشکی و دندان پزشکی،عکاسی پرتره و مدلینگ و سالن های میکاپ و آرایشی کاربرد دارند.رینگ لایت ها به روی سه پایه رینگ لایت سوار می شوند و معمولا در یک مکان ثابت یک نور حلقه ای شکل را ایجاد می کنند.

رینگ لایت ها قادر به ایجاد رک حلقه ی زیبای نوری در چشمان سوژه ی عکس هستند و همچنین با یادگیری شیوه های مختلف نورپردازی و به کاربردن خلاقیت می توانید تصاویر خارق العاده زا خلق نمایید.